سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و گفته‏اند که در روزگار خلافت عمر بن خطاب از زیور کعبه و فراوانى آن نزد وى سخن رفت ، گروهى گفتند اگر آن را به فروش رسانى و به بهایش سپاه مسلمانان را آماده گردانى ثوابش بیشتر است . کعبه را چه نیاز به زیور است ؟ عمر قصد چنین کار کرد و از امیر المؤمنین پرسید ، فرمود : ] [ قرآن بر پیامبر ( ص ) نازل گردید و مالها چهار قسم بود : مالهاى مسلمانان که آن را به سهم هر یک میان میراث بران قسمت نمود . و غنیمت جنگى که آن را بر مستحقانش توزیع فرمود . و خمس که آن را در جایى که باید نهاد . و صدقات که خدا آن را در مصرفهاى معین قرار داد . در آن روز کعبه زیور داشت و خدا آن را بدان حال که بود گذاشت . آن را از روى فراموشى رها ننمود و جایش بر خدا پوشیده نبود . تو نیز آن را در جایى بنه که خدا و پیامبر او مقرر فرمود . [ عمر گفت اگر تو نبودى رسوا مى‏شدیم و زیور را به حال خود گذارد . ] [نهج البلاغه]
انواع پرورش و نگهداری گل رز
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • گیاه شناسی رز

            

                                   گیاه شناسی رز  

     

                   

     

    تمامی رزها متعلق به خانواده Roscoeمی باشد.  ,گیاهان این خانوادهعلفی یا درختچه ای هستند.گلها منظم, ناجور گل پوش , به ندرت بدون گلبرگ , محور بشقابی شکل یا پیاله ای شکل.گاسبرگها, گلبرگها و پرچم اغلب در حاشیه قرار دارند, به ندرت فقط 1 الی 5 تایی ,برچه ها مساوی با 2یا 3 برابر تعداد کاسبرگها یا بینهایت و متعدد, به ندرت 1الی 4 تایی ,جدا یا به حفره مقعر محور گل متصل ,یک خانه ای , تخمک دو تایی ,واژگون ,میوه خشک یا گوشت آلود می باشد. 



    عادله جولائی ::: سه شنبه 87/2/17::: ساعت 2:32 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :185819

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    انواع پرورش و نگهداری گل رز
    عادله جولائی
    این وبلاگ آموزشی به منظور یاددهی انواع و پرورش و نگهداری گلهای رز ایجاد شده است و به عنوان پروژه فردی دوره کارشناسی تکنولوژی آموزشی در دانشگاه اراک ارائه گردیده است.

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    انواع پرورش و نگهداری گل رز

    >>لوگوی دوستان<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<